Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Humlum Kjoleforretning Aps
Vesterbrogade 28
7600 Struer
CVR nr.: 36484292
Telefon: 97861140
E-mail: kontakt@humlumkjoleforretning.dk

BETALING

Humlum Kjoleforretning Aps modtager betaling med:

  • VISA-Dankort
  • VISA
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • MobilePay
  • Kontant (kun butikssalg)

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.
Ved onlinesalg vil betalingen først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

BUTIKSSALG

Ved butikssalg er der kontant returret inden for 8 dage, og bytteret indenfor 30 dage.
Det er ikke muligt at ombytte varer til serviceydelser fra vores systue.
Det er ikke muligt at anvende tilgodebevis til betaling af serviceydelser fra vores systue.
Udsalgsvarer byttes ikke og tages ikke retur.
Varer skal tilbageleveres i original og ubrudt emballage og med medfølgende bon.

LEVERING

Humlum Kjoleforretning Aps tilstræber at afsende ordre inden for 1-3 hverdage.
Der tages forbehold for udsolgte varer.
Vi sender til hele Danmark. Fri fragt for køb over 500DKK.
Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt.
Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland).

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Reklamation skal meddeles os pr. mail på kontakt@humlumkjoleforretning.dk. Der bedes angivet en præcis beskrivelse af produktets fejl eller mangler ifm. reklamationen.

Ved reklamation skal varen sendes til:
Humlum Kjoleforretning Aps
Vesterbrogade 28
7600 Struer

Alle produkter der returneres til Humlum Kjoleforretning Aps skal være forsvarligt indpakket og ordrekopi skal være vedlagt.

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

REFUSION

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

RETURRET VED ONLINEKØB

Der gives 14 dages fuld returret på alle varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@humlumkjoleforretning.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Ønsker du at sende varen retur til os, skal du sende varen til:
Humlum Kjoleforretning Aps
Vesterbrogade 28
7600 Struer

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Alle produkter der returneres til Humlum Kjoleforretning Aps skal være forsvarligt indpakket og ordrekopi skal være vedlagt.

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.